laluz redesign

Kennis delen, werelden samenbrengen


Daar draait het ombij Impact Matters. Kennis uit het bedrijfsleven op het gebied van marketing, communicatie, juridische zaken, financiële analyses, HR of business development inzetten om ideële organisaties te helpen hun missie te realiseren.

Bedrijven betrekken op een inspirerende manier hun medewerkers bij duurzaam ondernemen en de medewerkers krijgen een unieke ervaring waarbij hun kennis bijdraagt aan een maatschappelijk doel.   

Een win-win-win situatie waarbij voorop staat dat het maatschappelijke doel bereikt wordt.

Werkwijze
Met een duidelijk omschreven vraagstelling begint de matching met een geschikte kandidaat van een van de partnerbedrijven. Het project wordt op afstand begeleid zodat een voor beide partijen goed eindproduct wordt afgeleverd. Projecten betreffen vaak een specifiek management vraagstuk en zijn part time uit te voeren in maximaal 10 dagdelen. In overleg wordt de looptijd van het project vastgesteld.

Ontstaan
Impact Matters is opgericht door Henriette van Eeghen. Zij heeft ervaring met zowel het bedrijfsleven als ook de goede doelen wereld. Zo was zij onder andere werkzaam bij McKinsey, TNT en Stichting Steun Emma Kinderziekenhuis AMC. Bij TNT gaf zij mede vorm aan de samenwerking met het Wereld Voedsel Programma van de VN.

VSBfonds
Impact Matters en VSBfonds werken samen om maatschappelijke initiatieven verder te helpen. Het VSBfonds steunt projecten met geld, kennis en netwerken. Impact Matters is de partner met het geschikte netwerk van professionals en zet kennis uit het bedrijfsleven in om ideële organisaties te helpen hun missie te realiseren.